.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حيف است خاتمی وارد عرصه انتخابات شود

يک عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز معتقد است در صورت حضور خاتمي در عرصه انتخابات فشارهاي غير قابل تحملي بر او وارد مي‌‏شود که عرصه را بر او تنگ مي‌‏کند.

محمد مقدم با اشاره به تحرکات انتخاباتي مير حسين موسوي گفت: ما هنوز از زبان شخص ميرحسين موسوي مطالبي در خصوص کانديداتوري‌‏اش نشنيده‌‏ايم، ولي به نظر مي‌‏رسد وي به شدت نگران اوضاع و شرايط کشور است.

وي افزود:مير حسين موسوي معتقد است بايد در عرصه انتخابات،شخصيت‌‏هاي معقول و مقبول حضور داشته باشند تا روند کشور از وضع کنوني بيرون بيايد. به همين دليل منتظر است تا اگر فردي چه در جريان اصولگرا و چه در جريان اصلاح طلب بتواند اين مسووليت را بر عهده بگيرد، خود وارد عرصه نشود، در غير اين صورت‌‏ آمادگي حضور در عرصه انتخابات را دارد.

عضو شوراي مرکزي مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه ميرحسين موسوي نگران موقعيت سياسي کشور است،اظهار داشت: سکان‌‏دار اجرايي کشور بايد شخصيتي باشد که بتواند کشور را از اين بحران‌‏هاي داخلي و احياناً تهديد‌‏هاي بيروني نجات دهد.

وي همچنين در خصوص حضور خاتمي در انتخابات آينده نيز گفت: فشارهاي غير قابل تحملي بر خاتمي در صورت حضورش در انتخابات وارد مي‌‏شود.

مقدم تاکيد کرد: در صورت حضور خاتمي در انتخابات شرايط آن‌‏چنان براي او تنگ و تاريک مي‌‏شود که حيف است خاتمي در اين دوره وارد عرصه انتخابات شود.

عضو ارشد مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه مشکلاتي که براي خاتمي ايجاد مي‌‏شود براي مير حسين کمتر است،اظهار داشت:حضور مير حسين موسوي در جبهه مقابل شکاف ايجاد مي‌‏کند و بخشي از اين جريان به سمت مير حسين متمايل مي‌‏شوند.

وي با بيان اينکه بسياري از فرماندهان پيشين سپاه و بسياري از نيروهاي بسيج ميرحسين را در انتخابات همراهي خواهند کرد،اظهار داشت:در مقطع فعلي حضور مير حسين موسوي هزينه کمتري براي جريان اصلاحات دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.